Sunday, March 6, 2011

Penampilan Sulung Nasi Lemak Pandan Ayam Berempah Powerrr

Saya tak mahu memberi komen apa-apa tentang menu terbaru kami ini kerana hanya pelanggan yang telah merasai Nasi Lemak Pandan Ayam Berempah Powerrr dapat memberitahu anda betapa powerrr menu kali ini. Pelanggan yang anda saksikan ini sanggup menunggu hampir 2 jam hanya semata-mata untuk makan Nasi Lemak Pandan Ayam Berempah Powerrr.


Saya tak cakap aaaa....Mereka yang bercakap bagi pihak saya. Cuma apa yang boleh saya tambah di sini ialah Nasi Lemak Pandan Ayam Berempah ini dihidang panas-panas. Ayam akan dimasak hanya apabila menerima order dari pelanggan. Manakala nasi yang sedia dikukus akan menambah lagi aroma (gabungan bau pandan, halia dan serai yang begitu ketara wanginya). Saya sendiri turut terliur apabila tukang masak menyiapkan menu ini untuk pelanggan. Kalau anda masih belum percaya, datang saja ke kedai saya dan cuba sepinggan.




Mereka ini antara yang telah makan di gerai saya. Anda bila lagi???

No comments:

Post a Comment