Thursday, March 3, 2011

Pemenang Peraduan Kenyang & Menang Bagi Bulan Februari 2011

Salam. Para Pelanggan sekelian,

Tepat jam 12.00 malam tadi, pihak Gerai Mee Goreng Sotong Powerrr telah membuat cabutan bagi Peraduan Kenyang & Menang bagi bulan Februari 2011. Hadiahnya adalah berupa penginapan bagi 2 orang di hotel bertaraf 3 bintang di mana saja lokasi pilihan pemenang (tertakluk kepada terma dan syarat). Dan...pemenang bertuah bagi bulan Februari ialahhhhhhhhhhh.....(drum rolling) Cik Sharifah Nuratiqah Sazali.

Tahniah kepada Cik Sharifah. Pihak kami akan menghubungi beliau esok bagi memaklumkan tentang kemenangan beliau. Walaubagaimanapun, adalah diingatkan bahawa kemenangan ini bukanlah mutlak kerana sekiranya Cik Sharifah tidak datang menuntut hadiah beliau dalam masa seminggu dari hari ini, maka hadiah tersebut akan ditarik balik dan akan diberi kepada pemenang yang akan dimaklumkan kelak juga melalui undian kali kedua.

Pihak kami akan meletakkan butir-butir peribadi Cik Sharifah di blog dan di FB setelah mendapat kebenaran daripada beliau. Untuk yang tidak berjaya, anda masih boleh menjadi pemenang bertuah kerana Peraduan ini masih berjalan seperti biasa.  

1 comment: