Saturday, March 5, 2011

Inilah Pemenang Peraduan Kenyang & Menang Bagi Bulan Februari 2011

Saya sendiri sebenarnya amat teruja untuk bertemu pemenang Peraduan Kenyang & Menang bagi bulan Februari. Sudah 2 malam tidur saya tak lena, mandi pun tak basah kerana ternanti-nantikan kemunculan si pemenang. Dan akhirnya, penantian saya tidak sia-sia kerana Cik Sharifah telah hadir sendiri untuk mengambil hadiah beliau. Saya sempat menemubual beliau dan berikut adalah serba sedikit tentang beliau. Nama penuh beliau ialah Sharifah Nuratiqah Sazali, Berasal dari Sarawak. Sekarang menetap di Port Dickson. Beliau sekarang belajar di Kolej PTPL. Setakat ini, beliau sudah 4 kali datang makan Mee Goreng Sotong Powerrr. Menurut beliau, yang paling best tentang Mee Goreng Sotong Powerrr ini adalah pada sambal sotongnya. Sambalnya lain dari yang lain. Setakat ini beliau belum lagi pernah merasai rasa sambal sebegini di lain-lain gerai.

Kami juga sempat bertanya tentang hadiah yang dimenangi beliau. Beliau memberitahu bahawa hadiah tersebut akan diberi kepada ibu bapa beliau sebagai tanda kasih sayang beliau terhadap mereka. Berikut adalah video shoot yang sempat dirakamkan.


Inilah pemenang Peraduan Kenyang & Menang bagi bulan Februari 2011...Insyaallah, mungkin rezeki anda di bulan hadapan...mana tau..

No comments:

Post a Comment