Saturday, February 5, 2011

Peraduan Kenyang dan Menang Anjuran Mee Goreng Sotong Powerrr (MGSP)

Assalamualaikum w.b.t. dan salam sejahtera. Para pelanggan yang dihormati,

Tahniah, anda kini hanya selangkah sahaja lagi untuk bergelar pemenang Peraduan Kenyang & Menang bagi bulan Februari yang akan menikmati penginapan 3 hari 2 malam di hotel bertaraf 3 bintang untuk 2 orang di lokasi pilihan anda sendiri (tertakluk kepada terma dan syarat). Syarat-syarat untuk melayakkan anda untuk menyertai peraduan ini adalah seperti berikut:

  1. Makan di Gerai MGSP - anda telah lakukan
  2. Isi borang peraduan - anda telah lakukan
  3. Daftar diri anda sebagai follower di blog MGSP iaitu http://mgspowerrr.blogspot.com/ - anda belum lakukan lagi. Jadi, daftarkan diri anda selepas ini.

Senang bukan. Hanya 3 langkah yang diperlukan untuk anda berpeluang bergelar pemenang bagi bulan Februari. Untuk makluman anda, cabutan akan dijalankan pada 28 Februari dan pemenang hanya akan dimaklumkan pada 1 Mac melalui blog MGSP. Jadi selalu-selalulah melayari blog MGSP. MGSP juga akan menyalurkan sebarang berita terkini melalui blog, FB, sebagai contoh hari cuti gerai, penambahan menu dan sebagainya.

Sehingga jumpa lagi. Terima kasih.

p.s. Sila mesej kami sekiranya terdapat kesalahan ejaan pada nama anda. Pembetulan akan dibuat dengan kadar segera sebaik sahaja menerima mesej dari anda.

No comments:

Post a Comment