Tuesday, February 15, 2011

Macam-Macam Gelagat Pelanggan

Seronok rasanya bila melihat pelanggan gembira menikmati mee goreng sotong powerrr. Berada seharian di gerai, berbagai aksi dapat saya saksikan. Ada yang makan slow-slow, ada yang seminit je dah habis sepinggan, ada yang sampai berpeluh-peluh dan ada juga yang sampai bersuap...hih hih hiih...lucu pun ada..tapi itu lah gelagat dan ragam pelanggan..yang pastinya saya dapat melihat kepuasan di wajah mereka yang telah menikmati mee goreng sotong powerrr.

Yang terbaru, gerai saya juga telah mula dikunjungi oleh pelanggan berbangsa India dan Cina. Terima kasih saya ucapkan kepada mereka. Rasanya menu ini telah diterima oleh semua lapisan bangsa di Malaysia. Saya juga ingin berkongsi dengan anda, testimoni dan gelagat yang sempat dirakan di gerai (dengan persetujuan pelanggan) saya.



Enjoyyy

No comments:

Post a Comment