Sunday, January 9, 2011

Sebab -Sebab Mee Goreng Sotong ini Powerrr

Anda tentu tertanya-tanya apa yang special sangat tentang Mee Goreng Sotong ini. Dan anda mungkin (dan mungkin juga tidak) terdetik di hati yang "alahhh...sembang je lebih nehhh..rasa ntah sedap ntah tidak...". Seperti anda, saya juga selalu berfikir seperti ini tanpa memikirkan apa kata kita cuba dulu menu ini dan kemudian barulah menilai kesedapannya. Di sini, saya ingin memberi sebab-sebab mengapa Mee Goreng Sotong ini terlampau Powerrr. Sebab-sebabnya adalah seperti berikut:
  1. Rasanya memang mmmmarvellousss. Ia telah terbukti sedap kerana testimoni tentang mee ini telahpun diperolehi samada secara survey sewaktu food testing mahupun secara testimoni melalui video. 100% responden telah mengakui yang Mee Goreng Sotong Powerrr ini memang power.
  2. Semua bahan masakan yang digunakan adalah yang terbaik dari ladang. Tak percaya lagi...anda tontonlah gambar di bawah ini.


tauhu segar  - dibeli pada awal pagi hari perniagaan


errmmm..masamnya bisa membuat anda berkerut dahi


awasss...pedas menyengat


penambah perisa dan penaik rasa
telur yang dibasuh sebelum digunakan untuk masakan

Dannnnnn (drum rolling please)....inilah hasilnya Mee Goreng Sotong Powerrr....menu yang pertama seumpamanya di Shah Alam. Yang bestnya ialah di samping kenyang, anda juga berpeluang memenangi hadiah berupa penginapan 3 hari 2 malam untuk 2 orang di hotel bertaraf 3 bintang di mana saja destinasi pilihan anda. Menarik bukan...Tentulah menarik kerana kami hanya menawarkan yang terbaik buat anda semua. Ayohhh..tunggu apa lagi...book your seat now...


temptingnyerrr

tak tahan melihat limau nipis tuuu..

banyak betul sotongnyerrr

banyak betul mee..boleh habis ke ni???

2 comments:

  1. sotong 3 keping je..banyak ke?
    mee goreng pon banyak? macam separuh je dari kedai mamak..

    limau nipis pon kedekut bagi sehiris kecik..
    terpikat ke dengan penyampaian macam nih?

    berbaloi ke?
    pengunjung 10 Nov 2011

    ReplyDelete
  2. Memamg penipu lah. gambar aje lebih. Makanan yang dihidang dah tak sama mcm dalam gambar ni. tak percaya? pergi la try sendiri

    ReplyDelete