Tuesday, January 25, 2011

Istimewa pada Hari Pembukaan Gerai Mee Goreng Sotong Powerrr

Ramai jugak yang bertanya pada saya dan isteri..."apa yang menariknya pada hari pembukaan gerai nanti?" Setakat ini saya hanya mampu berdiam diri tanpa memberi sebarang jawapan yang munasabah...niat di hati tu kalau boleh..nak la jemput Ana Rafali ke...Dr M ke...ataupun MB Selangor, tapi apa nak buat..fulus tak mencukupi. Walaubagaimanapun, demi untuk tidak menghampakan pelanggan semua, saya telah mengambil keputusan untuk menberi....





amacam??? menarik tak?


This cute little calendar ni memang tak pernah mengecewakan...walaupun kecil tetapi memang amat berguna. Walaupun Januari dah hampir ke penghujung, kita masih ada 11 bulan lagi untuk diharungi. So, saya rasa bagi anda yang dapat memilikinya, anda akan appreciate hadiah ini so much. Hanya 100 pelanggan pertama yang makan di Gerai Mee Goreng Sotong Powerrr pada hari Wilayah nanti bakal membawa pulang sekeping kalendar ini (100 orang je tauuuu). Jadi...saya rasa anda tahu apa nak buat kan..kan...kan...

No comments:

Post a Comment