Sunday, January 1, 2012

Selamat Menyambut Tahun Baru 2012

Pelanggan yang dihormati,

Sedar-sedar dah hampir setahun Gerai Mee Goreng Sotong Powerrr beroperasi. Bila difikir-fikir, macam tak percaya pula yang kami masih lagi mampu berdiri untuk meneruskan bisnes ini. Syukur pada Allah yang telah mengurniakan semangat, tenaga dan kesihatan untuk terus memberikan khidmat kepada anda semua.

Azam tahun ini...kami bercadang untuk membuka beberapa cawangan baru dan sedang dalam proses untuk menukarkan bisnes mee goreng sotong powerrr ini kepada franchise mahupun licensing. Doakan semoga cita-cita ini tercapai.

Kepada anda yang telah lama tidak berkunjung ke gerai kami, inilah masa untuk anda membawa famili / pasangan anda untuk menikmati menu terhebat di Shah Alam. Kami sentiasa menanti kunjungan anda. Dan sekiranya bertuah, anda bakal menerima kalendar mini 2012 khas dari kami.

3 comments:

  1. Dgr cerita dah pindah ek from foodcourt sebelah KFC tu? Pindah ke mana?

    ReplyDelete
  2. Pindah mana tuan? Saya dtg hari ni tapi pulang hampa. Tanyagerai lain tapi semua macam tak tahu ajer. Blog ni pun macam tak update aje.

    ReplyDelete
  3. Sedar-sedar dah hampir setahun Gerai Mee Goreng Sotong Powerrr beroperasi. Bila difikir-fikir, macam tak percaya pula yang kami masih lagi mampu berdiri untuk meneruskan bisnes ini. Syukur pada Allah yang telah mengurniakan semangat, tenaga dan kesihatan untuk terus memberikan khidmat kepada anda semua. Индивидуалки Киева Любящий никогда не заблуждается, думая о том, кого любит... На нашем сайте размещают свои анкеты только лучшие проститутки Киева. Ухоженная индивидуалка встретится для секса с мужчиной.

    ReplyDelete